Search in articles and events

Гейміфікація


Спільний проект urban curators та Mistosite, в рамках якого, опираючись на досвід конкретних людей та організацій і послуговуючись висновками наукових досліджень, ми пояснюємо, як гейміфікація може стати методикою для дослідження, освіти, покращення міського середовища та організації взаємодії між різними суб’єктами

Participation

Як створити гру? Огляд 5 етапів на прикладі «Гри для участі» муніципалітету Гельсинки

У рамках спільного проекту urban curators і Mistosite ми розглянули процес створення ігор і проілюстрували його прикладом «Гри для участі» — проекту муніципалітету Гельсинки та дизайн-бюро Hellon

Maria Gryshchenko, Olena Diadikova

Participation

Гейміфікація партисипації. Гра як інструмент залучення

У рамках спільного проекту urban curators та Mistosite розповідаємо про різні види ігор для залучення, їх переваги, недоліки та обмеження

Maria Gryshchenko, Olena Diadikova

Architecture, Participation

«Підштовхувати на думання». Як у Гарварді використовують ігри для навчання архітекторів

У рамках спільного проекту urban curators та Mistosite, архітекторка-урбаністка Анастасія Пономарьова поговорила з Еріком де Брошем де Комбом про роботу з ландшафтом за допомогою відеоігор у Гарварді

Anastasiya Ponomaryova , Olena Diadikova

Participation

Гра як інструмент: що таке гейміфікація?

В рамках спільного проекту Mistosite та urban curators, Олена Дядікова розповіла, як працює гейміфікація, чим вона відрізняється від забавок і як цей метод використовують сьогодні

Olena Diadikova

Матеріал є об'єктом інтелектуальної власності.
Копіювання та поширення дозволяється тільки зі згадкою першоджерела не нижче другого абзацу, без зміни змісту публікації, видалення авторства та логотипу CEDOS

Детальніше Сховати