Деякі райони у Кременчузі «говорять» з нами цінами на ковбасу та інші товари, а деякі будівлі потонули у рекламній поліфонії. Якими мають бути вивіски? Як впорядкувати вуличну рекламу у місті? Чим відрізняється вивіска від реклами? Нас хвилюють ці питання, бо ми хочемо жити у комфортному місті.
Проект Вивіска LAB втілює Промолодь у Черкасах.
У вересні відбулася зустріч-обговорення «Черкаські вивіски: перезавантаження для розробки оновлених правил розміщення вивісок в Черкасах». За результатами обговорень та досліджень команда проекту розробляє збірник правил розміщення вивісок, який планують затвердити на міському рівні у Черкасах.
Культурний діалог запросили Анастасію Харченко до Кременчука, щоб ознайомитися з напрацюваннями проекту Вивіска LAB та подумати разом, як можна покращувати зовнішній вигляд наших міст.
Чекаємо на всіх, кого цікавлять питання інформаційного шуму та впорядкування вуличної реклами в Кременчуці, 7 грудня у конференц-залі ТРК Європа.
Тип події: обговорення
Категорія: Дизайн
Вартість: безкоштовно
Організатори: Промолодь, Культурний ді@лог
Місце: Кременчук, Соборна, 7
Посилання: https://www.facebook.com/events/2209543676001062/
Час: 7 грудня 2018, 16:30